The World According To My Camera

"Vámonos!"

Chronicles of the traveling shutterbug

The Italian Way Home
Dimineata devreme, inca intuneric. Orbecai prin camera adunandu-mi restul de bagaj (nu ca ar fi atat de multe de adunat) si plec spre aeroport. Desi cu o cheie minuscula de 11 s-a decis ca as putea deturna un avion, cu o piatra vulcanica de marimea pumnului se pare ca nu pot, asa ca nu-mi zice ...
December 12, 2017
The Nickel Tour
Ultima zi in tarile calde. Astazi parasesc iar tabara de pe Lanzarote si sar pe a treia si ultima insula din program, Fuerteventura. Cum nu mai am Gicuta (si n-as fi avut voie oricum sa parasesc insula cu el), impulsurile masochiste de dat la pedale mi le-am epuizat ieri, iar cu inlantuit de autobuze nu ...
December 11, 2017
Sand, Sweat And Pedals
Dimineata si inca-mi e dor de Gicuta. Dar e o noua zi, sunt inca aici, si mai sunt multe de vazut. Planul pentru azi: autobuz la prima ora pana in varful nordic al insulei, de acolo ferry pana pe La Graciosa, inchiriat bicicleta, si pedalat toata ziua prin desert. Plan bun, nu? Zis si facut. ...
December 10, 2017
Ride-Around Sally
Dimineata deja? Draci, parca abia am esuat pe pat acum 5 minute. Trag de mine, ma imbrac, imi strang bagajul, de undeva din partea cealalta a casei se aude Angel intonand serenade in dus. Tre’ sa-mi amintesc sa-i dau steluta la rating pentru guest entertainment. Afara, peste drum, Gicuta ma asteapta la locul lui, bine ...
December 9, 2017
Meet Gicuta
Dimineata. Ziua cea mare! Cu un morcov cat casa, ma urc devreme in autobuzul spre Costa Teguise, oraselul de unde imi voi lua in primire scuterul, bravul meu magarus metalic pentru urmatoarele doua zile, care, confirm planului, ma va plimba pe toata insula, in lung si-n lat. Primul pe care voi fi pus mana vreodata… ...
December 8, 2017
Bienvenidos a Canarias!
...Sau aventurile unui sac de cartofi care se mai plimba uneori si fara al lui El Capitan… Duminica, 4 dimineata. Bucuresti, centrul vechi. Imi extrag rucsacul impachetat pe mod Tetris de sub mormanul de haine abandonate pe o canapea din Drunken Lords, imi imbratisez prietenii, le urez betie placuta in continuare, imi pup jumatatea, imi ...
December 7, 2017
The Long Ride Home
Deja ne simtim aproape acasa. Peisajul se aplatizeaza, drumurile devin din ce in ce mai intinse si mai “la fel”, si intre noi se insinueaza tristetea ca am ajuns aproape la finalul expeditiei. Bine, si unii dintre noi isi doresc un concediu dupa concediu, dar asta e. Anatolia ne mai ofera totusi o surpriza cand ...
September 4, 2017
Come, Josephine, In My Flying Machine…
Dimineata in Goreme. Ora 5 fara un sfert. El Capitan sforaie teatral, eu orbecai jos din pat, imi trag tenisii peste pijama, iau aparatul si ma urc pe terasa hostelului. Inca liniste si pace, nu misca un soarece, iar soarele abia incepe sa-si insinueze prezenta undeva sub orizont. Picotesc doua minute in asteptare pe o ...
September 3, 2017
Roads of Anatolia
Dimineata in Kars si mutra lui El Capitan deja inspira mila… Ii zic iar de gheata, el nu, tot batman batman, asa ca bag repede un Google translate ca sa nu trebuiasca sa bazai si sa dau din aripi in farmacie (apropo, “ari” pronuntat ca si cum ti-ar fi lene sa deschizi gura, in caz ...
September 2, 2017
Westward Bound
Trezirea devreme si sa-i dam bice! Avem drum lung, basca doua granite de trecut azi, si ne amintim cum a functionat asta pana acum. De ce doua granite? Pentru ca e evident inchisa cea intre Armenia si Turcia, asa ca trebuie sa urcam inapoi in Georgia, ca apoi de acolo sa trecem si in Turcia. ...
September 1, 2017
The Armenian Sidestep
Dimineata. Inca o tura de dat cu subsemnatul si zambit frumos la webcam in vama, si ne vedem inapoi in Tbilisi. E deja 11 si iar avem cale lunga de batut, asa ca luam un autobuz de la gara pana la cazare, ocazie cu care amintirea Baku-ului se dizolva incet si sigur in interiorul agregatului ...
August 31, 2017
All Aboard for Baku
Inca de la prima vedere, trenul de Baku ne gadila nostalgiile, corazonu’, si mai ales nasul, amintindu-ne fulgerator de personalul de Constanta. Geamurile nu se deschid, aerul conditionat pare un concept SF, iar toaletele de la capetele vagonului sunt pazite de doi Cerberi blonzi si indesati, pana la plecarea din gara. Nu ca am fi ...